شماره: 463847 تاریخ : 1398/02/15-10:05:23

سازمان تامین اجتماعی حامی کارگران است

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین با اشاره به اینکه این سازمان تامین اجتماعی همیشه حامی کارگران بوده است، گفت: تمامی کارکنان حوزه درمان اعم از پزشک، پرستار، بهیار و خدمات، نقش کلیدی در ارائه خدمات درمانی دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدصادق بابایی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: چنانچه تیم درمانی عملکرد خوبی نداشته باشند، درمان به خوبی انجام نمی شود و رضایتمندی که اکنون مشهود است، ایجاد نمی شود.

وی گفت: نیروی انسانی یکی از بزرگترین ثروت های هر کشوری محسوب می شود و کارگران به عنوان نیروی انسانی فعال در جامعه سهم بسزایی در افزایش تولید دارند.

وی ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی در حقیقت حمایت از کارگران و خانواده های آنهاست و خرید اجناس خارجی قطعاً به چرخه تولید لطمه زده و همه موظفیم تا با خرید کالای ایرانی به افزایش تولید و نیز به کاهش نرخ بیکاری کمک کنیم.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین نیز ضمن تبریک گرامیداشت روز جهانی کارگر گفت: در چرخه درمان ایمنی و دقت نظر کلیه عوامل اجرایی اهمیت بسزایی دارد.

دکتر سعید مخلوقی افزود: درمان، پیشانی سازمان های بیمه گر است و حدود 60 درصد جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان بزرگ هستند و خدمات متنوع درمانی دریافت می کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سازمان-تامین-اجتماعی-حامی-کارگران-است.bos