شماره: 281950 تاریخ : 1396/05/01-07:45:16

دکتر نوربخش در بازدید از نمایشگاه الکامپ تاکید کرد:

سازمان تامین اجتماعی برای حمایت ازحوزه استارتاپ ها آمادگی دارد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک،کامیپوترو تجارت الکترونیک (الکامپ) گفت: با توجه به بخش های مختلف بیمه ای و درمانی که در سازمان تامین اجتماعی فعالیت دارند، حوزه استار تاپ ها نیز می توانند در این بخش ها فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکترسید تقی نوربخش با حضوردر بخش ویژه نمایشگاه الکامپ (ارایه استارت آپ ها) اظهار داشت: این سازمان آمادگی دارد از طرح های نوآورانه در حوزه فناوری ( استارت آپ ها) حمایت کند.

وی با اظهار خرسندی از حضور در جمع مهندسان جوان کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی در زمینه  استارت آپ ها( شرکت های نوپایی که با استفاده از فناوری کسب و کار راه اندازی می کنند) قابلیت زیادی دارد و از این رو از همه نخبگان و علاقمندان این حوزه برای همکاری و همفکری با سازمان تامین اجتماعی دعوت می کند.

دکتر نوربخش همچنین در جریان این بازدید  با حضور در غرفه سازمان تامین اجتماعی و شرکت رایتل از تلاش های همکاران این سازمان در حوزه IT تشکر کرد.
در بازدید عصر امروز مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از نمایشگاه الکامپ ، دکتر همتی عضو هیات مدیره و دکتر جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان ، دکتر نوربخش را همراهی کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سازمان-تامین-اجتماعی-برای-حمایت-ازحوزه-استارتاپ-ها-امادگی-دارد.bos