شماره: 306843 تاریخ : 1396/07/26-05:10:34

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی از نیروهای خلاق بهره می برد

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در مراسم جشن خلاقیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در 4 سال گذشته کارهای بزرگی در این سازمان انجام شد، گفت: برگزاری جشن خلاقیت از کارهایی بود که لزوم انجام آن احساس می شد که مشارکت کارکنان در ایده پردازی و انتقال افکار جدید در این برنامه محقق شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر محمد علی همتی با بیان اینکه خلاقیت، ایده و فکر جدید است و نوآوری اجرایی ساختن آنهاست، افزود: سازمان تامین اجتماعی از نیروهای خلاق و نوآور محروم نیست.

وی اظهار داشت: 6 هزار فکر و ایده جدید در جشنواره خلاقیت سازمان تامین اجتماعی جمع آوری شد که قطعاً ایجاد شرایط مناسب برای ایده پردازی و تشویق آنها به طرح های ابتکاری موثر بوده است.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در ادامه به شرایطی در سازمان ها پرداخت که مانع نوآوری می شوند، گفت: ساختارهای سنتی، عوامل فرهنگی و ارزش های حاکم، ارج ننهادن به نگرش انتقادی، عدم بکارگیری از مشاوران حوزه نوآوری ها، فقدان ارتباطات مناسب و عدم تحمل اختلاف سلیقه ها از عواملی است که روند ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان ها را کند می سازد.
دکتر همتی به نمونه هایی از طرح های نوآورانه سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: اجرای نسخه الکترونیک و هیات مدیره ای شدن بیمارستان های سازمان از جمله این اقدامات است.
وی با اشاره به اینکه در هفته سلامت در محیط های کاری هستیم، اظهار داشت: امسال سازمان بهداشت جهانی بر سلامت روان بسیار تاکید کرده است.
دکتر همتی با اهمیت ایجاد محیط کار دوستدار سلامت روان برای شاغلان گفت: همان طور که سلامت جسم و پیشگیری از خطرات در محیط های کاری مهم است توجه به مسائل روانی کارگران و شاغلان در محل کار نیز ضرورت دارد.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: کنترل و مدیریت استرس و مهارتهای اجتماعی و واکنش مناسب به محیط های تنش زا  به کارکنان آموزش داده شود .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/سازمان-تامین-اجتماعی-از-نیروهای-خلاق-بهره-می-برد.bos