شماره: 575371 تاریخ : 1400/01/07-07:22:00

ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در خوزستان

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت: جمال شیبه اظهار کرد: 3750 مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران و گروه های جهادی بنیاد مسکن و خیرین برای نیازمندان و مددجویان خوزستانی احداث و بازسازی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی با بیان اینکه این خدمات در سرفصل های خرید، ساخت و تعمیر منازل مسکونی ارائه می شود، افزود: خدمات عمرانی شهری و روستایی ارائه شده در استان شامل ساخت و تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس های بهداشتی مربوط و همچنین هزینه انشعابات آب، برق، گاز و پروانه مسکن شهری مددجویان رایگان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه حدود 3 هزار خانوار خوزستانی تحت حمایت کمیته امداد تحت تاثیر سیل سال 98 و آبگرفتگی سال 99 قرار گرفته اند، عنوان کرد: برای بیش از 800 خانوار احداث و برای 2 هزار خانوار ترمیم و بازسازی کامل انجام شده است.

شیبه با اشاره به اینکه اولویت کمیته امداد خوزستان در سال 1400 توجه ویژه به مناطق محروم با ضریب بالا است، تصریح کرد: در روزهای آغازین سال نو جهت بررسی معیشت و مسائل نیازمندان همراه با نماینده ولی فقیه در استان در مناطق محروم و صعب العبور بخش احمد فداله دزفول، چلواندکا و سوسن ایذه حضور پیدا کردیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به محرومان و بر طرف کردن چهره فقر از روستاها، همکاری و هماهنگی همه دستگاه را می طلبد، ادامه داد: علیرغم همه مشکلات به ویژه صعب العبور بودن برخی مناطق محروم، خدمت رسانی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: بخش احمدفداله درفول، چلواندکا و سوسن ایذه، از مناطق محروم و در عین حال صعب العبور استان هستند که هزینه ساخت مسکن در این مناطق به دلیل حمل مصالح ساختمانی بیشتر و به سختی امکان پذیر و با مشکلاتی روبه رو است که این مشکلات باید رفع و زیرساخت ها آماده شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ساخت-و-تعمیر-3750-واحد-مسکن-مددجویی-در-خوزستان.bos