شماره: 467715 تاریخ : 1398/04/17-03:56:55

رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان:

زلزله به 83 واحد مسکونی و یک مسجد در "مسجدسلیمان" آسیب وارد کرده است

کریمی با اشاره به وقوع زمین لرزه 5/7 دهم ریشتری صبح امروز و ثبت چندین پس لرزه در مسجدسلیمان گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها زلزله صبح امروز به 83 واحد مسکونی و یک مسجد در این شهر آسیب وارد کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از وزارت راه و شهرسازی، کریمی، رییس اداره راه و شهرسازی مسجد سلیمان با بیان اینکه پس از زلزله 5/7 دهم ریشتری صبح امروز چندین مورد پس‌لرزه نیز در منطقه رخ داده است، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های مقدماتی ساختمان های اداری دولتی شهرستان از این زلزله آسیبی ندیده اند اما برخی از واحدهای مسکونی قدیمی شهر مسجدسلیمان آسیب دیده اند و بر اساس آخرین اطلاعات 83 واحد مسکونی از زلزله صبح امروز آسیب دیده اند. 

وی با اشاره به گزارش یک مورد ریزش کوه در منطقه گل گیر این شهرستان افزود: مسجد کوی المهدی مسجد سلیمان نیز از این زلزله آسیب دیده است و متاسفانه یکی از شهروندان در اثر ترس از زلزله دچار عارضه سکته شده است که به مرگ وی منجر شد.

کریمی اظهار کرد: بر اساس آخرین اخبار هیچکدام از محورهای ارتباطی منطقه در اثر زلزله آسیب ندیده و همه مسیرها باز است.

گفتنی است: ساعت 11 و 30 دقیقه صبح روز دوشنبه، 17 تیرماه زلزله ای به بزرگی 5/7 دهم ریشتر در عمق 17 کیلومتری زمین و در 19 کیلومتری مسجدسلیمان به وقوع پیوست. بر اساس گزارش ها کانون این زلزله منطقه گلگیر شهرستان مسجدسلیمان بوده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/زلزله-به-83-واحد-مسکونی-و-یک-مسجد-در-مسجدسلیمان-اسیب-وارد-کرده-است.bos