شماره: 468264 تاریخ : 1398/04/25-09:13:24

رئیس و معاون جدید اداره‌کل‌حوزه‌مدیریت و دبیرهیأت مدیره پست‌بانک‌ایران معرفی شدند

دکتر شیری طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای سیدرحمان حسین‌پور را به‌عنوان مشاورمدیرعامل و دبیرهیأت مدیره، بهروز جعفرخانی را به سمت رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و مهدیه حسن‌درویش را به سمت سرپرست معاونت اداره‌کل مذکور منصوب و طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات سیدرحمان حسین‌پور رئیس پیشین اداره‌کل حوزه مدیریت بر توجه به ظرفیت‌های درونی بانک تأکید کرد و افرود: براساس ارزیابی عملکردها بعضی مواقع به این نتیجه می‌رسیم که فعالیت برخی از مدیران در جایگاه دیگری ممکن است اثربخشی بیشتر و بهتری داشته باشند و نگاه ما در انتخاب مدیران، نگاه به درون مجموعه بانک است.
وی با بیان اینکه استفاده از برنامه‌ریزی و ارزیابی برنامه‌های انجام شده می تواند کمک مؤثری بر بهبود عملکرد مدیریت‌ها داشته باشد تصریح کرد: همه باید به هریک از واحدهای بانک که نیاز به تقویت دارد کمک کنیم و تلاش کنیم جانشین پروری نیز به خوبی انجام شود.
شیری درپایان خاطرنشان ساخت: باید با استفاده از ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های داخلی به ویژه جوانان و بانوان، پست بانک ایران را به جایگاه واقعی خود در صنعت بانکداری برسانیم.
همچنین در پایان این جلسه ابلاغ‌ حسین‌پور به سمت مشاور مدیرعامل و دبیر هیأت مدیره، جعفرخانی به سمت رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و حسن‌درویش نیز به سمت سرپرست معاونت اداره‌کل مذکور از سوی دکتر شیری به آنها اعطاء شد.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رییس-و-معاون-جدید-اداره‌کل‌حوزه‌مدیریت-و-دبیرهیات-مدیره-پست‌بانک‌ایران-معرفی-شدند.bos