شماره: 313190 تاریخ : 1396/10/17-04:29:48

از سوی سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور صورت پذیرفت:

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت اقتصاد منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی حکمی مهدی قدمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی را به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه منصوب نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ در جلسه ای که با حضور سید مهدی هاشمیان معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر به مهدی قدمی معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه اعطاء شد. 

بنا بر این گزارش در حکم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خطاب به مهدی قدمی آمده استضمن استعانت از درگاه ایزد منان ، به استناد قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ماده 5 فصل اول ضوابط تشکیل و فعالیت های شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب می گردید.

امید است در ظل توجهات حضرت باری تعالی در راستای احیای فریضتین الهی و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر ، تلاش چشمگیر و سعی وافر نموده و با جلب همکاری مسئولین و تشکیل جلسات موثر و ایجاد توانمندی و جذب امکانات ؛ گامی ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت ولی عصر (عج) بردارید.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رییس-شورای-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر-وزارت-اقتصاد-منصوب-شد.bos