شماره: 399718 تاریخ : 1397/07/30-12:02:40

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت‌­ها داشته است

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی رویکرد مناسبی در استفاده از ظرفیت‌­های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از میراث آریا، محمدمهدی مفتح گفت: حوزه زیرساخت‌­های گردشگری از جمله حوزه‌­هایی مهم نیازمند اهتمام ویژه دولت است و ما هرچه در این زمینه اقدامات زیربنایی انجام دهیم در درازمدت ثمره آن را خواهیم دید.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب سازمان میراث‌فرهنگی در راستای توسعه زیر ساخت‌­های صنعت گردشگری در مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: ریاست این سازمان در طول یک سال گذشته رویکرد مناسبی در راستای تبدیل ظرفیت‌­های بالفعل به بالقوه در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشته است.

نماینده مردم تویسرکان با اشاره به حضور مسئولان سازمان میراث فرهنگی در جشنواره مبل، منبت و فرش در  تویسرکان، گفت: توجه مسئولان به داشته­‌ها و مواریث ارزشمند فرهنگی در شهرهای مختلف کشور نکته‌ای ارزشمند است که باید در امتداد آن، به معرفی و شناساندن گنجینه‌­های فرهنگی شهرهای مختلف پرداخت.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در حوزه گردشگری کافی نیست و از نظر اقتصادی باید توجه بیشتری به آن شود، خاطر نشان کرد: گردشگری ظرفیت مناسبی برای اشتغال‌­زایی و ایجاد درآمد ارزی برای کشور دارد که امیدواریم با حمایت­‌های مجلس و دولت بیشتر این مقوله ارزشمند گسترش یابد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رییس-سازمان-میراث‌فرهنگی-رویکرد-مناسبی-در-استفاده-از-ظرفیت‌ها-داشته-است.bos