شماره: 452917 تاریخ : 1398/01/25-11:27:16

هم زمان با روز جهانی مادر زمین؛

رویداد ترویجی-آموزشی با موضوع درخت کاری برگزار می شود

مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: هم زمان با روز جهانی مادر زمین - 22 آوریل 2019 - با هدف توسعه و حفظ محیط زیست رویداد ترویجی-آموزشی با موضوع درخت کاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علیرضا ناطقی در این باره توضیح داد: کمیته جوانان اتحادیه بین المللی تعاون منطقه آسیا و اقیانوسیه  ICA در نظر دارد در روز جهانی مادر زمین جهت توسعه و حفظ محیط زیست کمپین جهانی "کمپین سبز 2" را با کاشت درخت و توجه به فعالیت های آب و هوایی توسط تعاونی های جوانان برگزار کند. 

وی ادامه داد:  در این راستا قرار است شرکت تعاونی فرهنگی آموزشی راه رشد به عنوان عضو این اتحادیه، جهت هبستگی با دیگر تعاونی های جهان اقدام مشابهی را انجام دهد و اقدام به برگزاری رویداد ترویجی-آموزشی با موضوع درخت کاری در تاریخ 1 تا 3 اردیبهشت سال جاری کند.  
ناطقی تاکید کرد: از شرکت های تعاونی دعوت می شود تا با هدف توجه به محیط زیست و تقویت تعاونی ها در سطح بین المللی به جریان زیست محیطی و کاشت درخت در روز مذکور بپیوندند و در این امر مهم و تاثیرگذار بر محیط زیست مشارکت کنند. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رویداد-ترویجی-اموزشی-با-موضوع-درخت-کاری-برگزار-می-شود.bos