شماره: 328015 تاریخ : 1397/01/28-12:02:33

رونمایی از طرح‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای تنها شرکت تخصصی بیمه زندگی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مالی کشور

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه (FINEX 2018) بعنوان مهمترین و بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مالی کشور با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و جمعی از مدیران طراز اول اقتصادی روز دوشنبه بیست وهفتم فروردین ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این نمایشگاه 392 شرکت داخلی وخارجی فعال در حوزه‌های بورس، بانک و بیمه حضور داشته و به ارائه آخرین خدمات خود در این حوزه می‌پردازند.

"بیمه زندگی خاورمیانه" تنها شرکت تخصصی بیمه زندگی کشور نیز همسو با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه، با حضوری فعال و قدرتمند در "فاینکس 2018" اقدام به رونمایی و ارائه طرح‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای خود در عرصه بیمه نموده است.
برگزاری پنل‌ها و کارگروههای تخصصی، جلسات پرسش و پاسخ با مدیران شرکت و ارائه اطلاعات مورد نیاز از ‌دیگر برنامه‌های جنبی غرفه "بیمه زندگی خاورمیانه"  در نمایشگاه یازدهم خواهد بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رونمایی-از-طرح‌ها-برنامه‌ها-و-دستاوردهای-تنها-شرکت-تخصصی-بیمه-زندگی-در-بزرگترین-رویداد-نمایشگاهی-صنعت-مالی-کشور.bos