شماره: 250764 تاریخ : 1395/09/16-02:24:24

فرشادان تاکید کرد:

رونق بازار حساب های اجاره ای زمینه ساز افزایش فرارهای مالیاتی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رونق حساب های اجاره ای گفت:باید شرایطی فراهم شود که رشد درآمدهای مالیاتی از طریق جلوگیری از فرارهای مالیاتی محقق شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,سیدمهدی فرشادان گفت:در بودجه سال آینده پیش بینی شده درآمدهای مالیاتی افزایش یابد که این موضوع قابل تاملی است.

افزایش مالیات در شرایط رکودی به اقتصاد و بخش تولید ضربه وارد می کند

نماینده مردم سنندج،دیواندره و کامیاران درمجلس شورای اسلامی،ادامه داد:اگر رشد درآمدهای مالیاتی از طریق افزایش مالیات باشد،شرایط رکودی در اقتصاد کشور تشدید می شود.

این نماینده مردم درمجلس دهم،افزود:ضرورت دارد شرایطی فراهم شود که رشد درآمدهای مالیاتی از طریق جلوگیری از فرارهای مالیاتی محقق شود.

برخی افراد با افتتاح حساب های اجاره ای فعالیت های اقتصادی انجام می دهند.

فرشادان با بیان اینکه درحال حاضر تولیدکنندگان کشور باید حمایت شوند، افزود: افزایش مالیات در شرایط رکودی به اقتصاد و بخش تولید ضربه وارد می کند.

میزان فرارهای مالیاتی در کشور بالا است و حتی برخی افراد با افتتاح حساب های اجاره ای فعالیت های اقتصادی خود را انجام می دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،افزود: باید با استفاده از سیستم های اطلاعاتی مانع از فرارهای مالیاتی در کشور شد ونهادهای مربوطه با موضوع افتتاح حساب های اجاره ای برخورد جدی کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رونق-بازار-حساب-های-اجاره-ای-زمینه-ساز-افزایش-فرارهای-مالیاتی.bos