شماره: 451646 تاریخ : 1397/12/26-12:07:31

با حکم رحمانی

روسای سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استانهای قزوین و خراسان شمالی منصوب شدند

طی احکامی جداگانه از سوی رضا رحمانی، سعید نبیل به عنوان رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قزوین و رضا فیروزه به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در بخشی از این احکام آورده است: مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های روزآمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیتهای موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.

وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت تاکید کرده است: ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقای دانش فنی، تعامل و همکاری مناسب با تشکلهای تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی ، معدنی و تجاری منطقه، ارتقای نظام مهندسی صنعت و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آری مورد تاکید است.
در ادامه این احکام آمده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاههای حاکمتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل های تخصصی غیر دولتی،‌ بهره گیری از ظرفیتها و نظارت موثر بر فعالیتهای اقتصادی،‌ دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.
رحمانی در این احکام تاکید کرد: انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری،‌ اعتدال گرایی و منشور اخلاقی، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و بهنگام در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/روسای-سازمان-صنعت‌-معدن-و-تجارت-استانهای-قزوین-و-خراسان-شمالی-منصوب-شدند.bos