شماره: 6545 تاریخ : 1391/07/15-05:50:22

رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی

روابط عمومی ها در معرفی ابعاد انسانی و اخلاقی پیامبراعظم فعال تر باشند

روابط عمومی ها در معرفی ابعاد انسانی و اخلاقی پیامبراعظم فعال تر باشند

 

.
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در گفت و گو با شارا با بیان این مطلب، افزود: روابط عمومی ها با استفاده از تکنیک های مختلف می توانند پیام های ارتباطی ملت های مسلمان را از طریق این ابزارها در سطح جهان انتقال دهند و از سویی دیگر اتحاد بین روابط عمومی های کشورهای مسلمان می تواند در ترویج و معرفی فرهنگ اسلامی در سطح بین المللی موثر و تعیین کننده باشد.
سیدشهاب سیدمحسنی با اشاره به لزوم تقویت و توسعه روابط عمومی های کشورهای مسلمان گفت: برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی می تواند به ارتقاء سطح دانش و کارآمدی روابط عمومی ها کمک کند و جریان یکسویه اطلاعات که امروزه از سوی کشورهای پیشرفته به سایر ملل تحمیل می شود به یک جریان دوسویه و متوازن تغییر یابد و یپام و اندیشه همه کشورهای جهان به یک اندازه قابلیت انتشار و انعکاس درسطح جهانی را پیدا کند.
سید محسنی ضمن تقبیح انتشار فیلم موهن درباره پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند ویژگی های ممتازی که پیامبر اعظم در حوزه اخلاق، انسانیت و فرهنگ داشته اند را معرفی کنند. در واقع تبیین و معرفی صحیح سیره پیامبر اکرم (ص) از طریق روابط عمومی های کشورهای مسلمان در سطح افکار عمومی بین المللی می تواند تاثیر نمایش چنین فیلم هایی را به حداقل برساند وجهانیان را با واقعیت های اسلام آشنا سازد.
وی بیان داشت: در این کنگره روابط عمومی های کشورهای مسلمان می توانند به راهکارهایی دست یابند که با تبادل و هم اندیشی در مقابل یک چنین حرکت هایی که فرهنگ و مقدسات سایر ادیان را نشانه می روند به صورت حرفه ای عمل نموده و پیام جهانی کشورهای مسلمان را به نحو تاثیرگذاری انتقال دهند.
شایان ذکر است دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط
عمومی با محوریت روابط عمومی اسلامی، در تاریخ 18 آذرماه سال جاری به مدت دو روز در تهران برگزار خواهد شد

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/روابط-عمومی-ها-در-معرفی-ابعاد-انسانی-و-اخلاقی-پیامبراعظم-فعال-تر-باشند.bos