شماره: 265740 تاریخ : 1395/11/10-11:19:32

مدیر عامل بانک کشاورزی:

رقم بدهی دولت به بانک کشاورزی 5 هزار و800میلیارد تومان / رساندن رقم مطالبات معوق به زیر5درصد

پرداخت خسارت به مرغداری ها برای جبران خسارت آنفولانزای پرندگان انجام میشود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت شهیدزاده مدیر عامل بانک کشاورزی درنشست خبری امروز خود اظهارداشت: دربحث مطالبات معوق سال گذشته رقم مطالبات معوق این بانک از 10درصد به 7درصد رسید و امسال برنامه بانک رساندن آن به زیر 5درصد است.

شهید زاده ادامه داد: طبق تبصره قانون بودجه رقمی از این کاهش بدهی مربوط به بخشودگی جرائم است.

وی بابیان اینکه رقم بدهی دولت به بانک کشاورزی بالغ بر 5هزار و 800میلیارد تومان است گفت: درمورد کشت نشایی و کشت چغندر بخشی از منابع مربوط به صندوق توسعه ملی و بخش دیگر مربوط به منابع بانک کشاورزی است که همه این موارد به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شده است.

مدیر عامل بانک کشاورزی در مورد پرداخت تسهیلات به مرغداری های زیان دیده از آنفولانزای پرندگان اظهارداشت: مرغداری ها جزء مشتریان بانک کشاورزی هستند و تا زمانی که بیماری آنفولانزای پرندگان به تشخیص دامپزشکی ادامه دارد این بانک تسهیلات به مرغداری ها می دهد.

وی در مورد بانکداری الکترونیک گفت: دومین (کر بنکینگ جهان ) متعلق به بانک کشاورزی است.

شهید زاده گفت: در بانکداری الکترونیک سامانه ویژه نابینایان را راه اندازی کردیم و تغییراتی رادر سامانه خرید گندم ایجاد و ایجاد سامانه ارائه کارت اعتباری مرابحه را با کمک بانک مرکزی در دستور کار داریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رقم-بدهی-دولت-به-بانک-کشاورزی-5-هزار-و800میلیارد-تومان-رساندن-رقم-مطالبات-معوق-به-زیر5درصد.bos