شماره: 328029 تاریخ : 1397/01/29-12:36:24

حضرت آیت الله العظمی سبحانی:

رضایتمندی مودیان باید اولویت اصلی سازمان مالیاتی باشد

آیت الله سبحانی اظهار داشت : رضایتمندی مودیان در پرداخت مالیات می بایست اولویت اصلی سازمان مالیاتی باشد و درهمین راستا سعی شود مالیات ها از طریق جلب اعتماد و با خود اظهاری مردم صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حضرت آیت الله العظمی سبحانی، از مراجع تقلید و مدرس حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل امورمالیاتی استان گفت: مصرف مالیات ها و نوع هزینه کرد آنها باید شفاف و برای مردم قابل لمس باشد تا متوجه شوند که مالیات ها پرداختی شان در مسیر رفاه و آسایش آنها و توسعه کشور هزینه می شود تا با رغبت بیشتری مالیات پرداخت کنند .

وی با بیان اینکه هزینه های کشور باید از طریق درآمدهای مالیاتی تامین شود، ابراز نمود : اگر مالیات ها عادلانه و در مسیر قانونی دریافت شود، موجب کاهش وابستگی کشور و استقلال اقتصادی می شود .
امدادی فرد، مدیرکل امورمالیاتی استان قم نیزدراین دیدار گفت : در راستای حمایت از تولیدکنندگان ، صنعتگران و کسبه به جهت کاهش فشارهای اقتصادی وارده ناشی از شرایط رکود ، از نهایت اختیارات قانونی خود برای مرتفع نمودن مشکلات این دسته از مودیان استفاده نموده ایم .
مدیرکل امورمالیاتی استان قم با اشاره به سیاست های نظام مالیاتی درخصوص رعایت انصاف در فرآیند مالیات ستانی ونیز حمایت از تولید و اشتغال ، از اقدامات مجموعه مالیاتی قم در اجرای این سیاست ها و کسب رضایت حداکثری مودیان خبر داد .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رضایتمندی-مودیان-باید-اولویت-اصلی-سازمان-مالیاتی-باشد.bos