شماره: 306966 تاریخ : 1396/07/29-02:54:47

رضایتمندی بیمه شدگان بزرگترین افتخار ما است

رضایتمندی بیمه شدگان بزرگترین افتخار برای مسئولان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود و اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران تهران بزرگ در تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در جریان ملاقات مردمی شعبه 28 در دیدار با جمعی از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان افزود: هر ماه در شعب غرب تهران بزرگ با مخاطبان سازمان تامین اجتماعی بدون واسطه ملاقات انجام و مسائل و مشکلات آنها را  بر اساس قانون مورد بررسی قرار داده و ارائه طریق می شود.

وی با اشاره به جایگاه شرکای اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی گفت: کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در واقع صاحبان اصلی این سازمان هستند و خدمت به این عزیزان مایه مباهات است.

حیدری مهمترین راهبرد اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ را در نیمه دوم سال 1396 افزایش رضایتمندی مخاطبان، کنترل هزینه‌ها، وصول مطالبات و توجه ویژه به گسترش خدمات در آینده دانست و افزود: جهت افزایش رضایتمندی مخاطبان هر ماهه با حضور در شعب و دیدار با مستمری‌بگیران، کارفرمایان و بیمه‌شدگان مسائل و مشکلات آنها را بررسی می کنیم. معاونان و روسای ادارات با شرکت در جلسات در مراکز تصمیم‌گیر از جمله وزارت صنایع و معادن، استانداری، ادارات کار و... مسائل و مشکلات کارگاه‌ها و بیمه‌شدگان را بدون اتلاف وقت پیگیری می کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در خصوص شعبه تامین اجتماعی 28 غرب تهران بزرگ گفت: این شعبه دومین شعبه پرتردد اداره کل غرب تهران بزرگ است که بیش از 216 هزار بیمه‌شده اصلی و تبعی، 63 هزار بازنشسته اصلی و تبعی و4 هزار و 308 کارگاه فعال تحت پوشش این شعبه است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رضایتمندی-بیمه-شدگان-بزرگترین-افتخار-ما-است.bos