شماره: 279163 تاریخ : 1396/02/09-01:41:53

دکتر شیرزادی عضو هیأت مدیره خبر داد:

رشد 30 درصدی بیمه دانا در حوزه صندوق های سرمایه گذاری

یک عضو هیأت مدیره بیمه دانا گفت: این شرکت با تصمیمات کمیته سرمایه گذاری توانست در حوزه صندوق های سرمایه گذاری، بازده 30 درصدی بدست آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر سعید شیرزادی در همایش مدیران ستادی و اجرایی این شرکت اظهار داشت: سال گذشته شاهد پویایی و حرکت روبه رشد شرکت بودیم اما آنچه که توانست بیمه دانا را به این پویایی و رشد برساند، نوآوری و انگیزه بالای نیروی انسانی بود.

وی افزود: در ابتدای سال 95 در حوزه سرمایه گذاری، شاخص بورس80/350 بود که در پایان سال با کاهش 8 درصدی به 77/270 واحد رسید، از سوی دیگر بازدهی صندوق های سرمایه گذاری زیر 5 درصد بود، اما بیمه دانا با تصمیمات کمیته سرمایه گذاری توانست بازده 30درصدی پیدا کند.

عضو هیأت مدیره بیمه دانا تأکید کرد: با توجه به پتانسیل بیمه دانا، شاهد بازدهی 130درصدی قیمت سهام این شرکت بودیم که این نشان دهنده موفقیت برندینگ این شرکت است که باعث افزایش قیمت سهام شده و تمامی این عوامل نیز ناشی از تلاش و همت یکایک کارکنان بوده است.

دکتر شیرزادی با اشاره به تعامل، همدلی و وفاق اعضای هیأت مدیره، از شکل گیری شرکت "اطمینان گستر دانا" در حوزه سرمایه گذاری خبر داد و افزود: این شرکت بزودی به صورت حرفه ای وارد بازار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، از بهبود کیفیت و نحوه مشارکت بیمه دانا در آن تقدیر کرد و افزود: از لحاظ کمی و کیفی و نحوه سرمایه گذاری، امسال شاهد تفاوت معنا دار حضور شرکت در نمایشگاه بودیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رشد-30-درصدی-بیمه-دانا-در-حوزه-صندوق-های-سرمایه-گذاری.bos