شماره: 410894 تاریخ : 1397/08/14-10:15:07

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی:

رسیدگی به مشکلات بازنشستگی مشاغل سخت وزیان آوردرخراسان شمالی تسریع می شود

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی شفافیت در کار و رعایت حقوق بیمه شدگان به ویژه کارگران را از اصول اصلی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد و از آمادگی این سازمان به منظور رسیدگی هرچه سریعتربه مسائل و مشکلات کارگران کارخانه آلومینای جاجرم در حوزه بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، محمد علی عباس زاده وحید مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در بازدید از کارخانه آلومینای ایران با کارگران این مجموعه دیدار و گفتگو کرده و از کارگران به عنوان بازوان توانمند توسعه و آبادانی کشور یاد کرد.

وی با بیان این که جامعه کارگران بازوان توانمند و نیروی محرکه  سازمان تامین اجتماعی هستند ، گفت: همواره باید از کارگران حمایت های لازم به منظور رفاه و آسایش آنان و خانواده هایشان صورت گیرد.

عباس زاده اظهارداشت:در این دیدار مسائل کارگران در حوزه بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور و سنوات پرداخت حق بیمه مطرح شد .

عباس زاده رعایت حقوق بیمه شدگان به ویژه کارگران را از اصول سازمان تامین اجتماعی اعلام و در ادامه گفت: با اعلام مدیر کل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی درخصوص بازدید از شرکت آلومینا و پیگیری درخواست ها و مسائل و مشکلات حوزه کارگری به همراه تیم کارشناسان ستاد اداره کل این استان و رئیس شعبه جاجرم در محل شرکت آلومینای ایران حضوریافتیم.

وی افزود: براین اساس درخصوص پیگیری امور مربوط به کارگران شاغل و کارگران در شرف بازنشستگی،اقدام خواهدشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رسیدگی-به-مشکلات-بازنشستگی-مشاغل-سخت-وزیان-اوردرخراسان-شمالی-تسریع-می-شود.bos