شماره: 353917 تاریخ : 1397/05/17-04:37:16

رسانه چشم بینای اجتماع است

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار معاون صادراتی وزیر صمت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران طی بیانیه‌ای رسانه‌ها را چشم بینا و ناظر اجتماع خواند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار معاون صادراتی وزیر صمت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران طی بیانیه‌ای رسانه‌ها را چشم بینا و ناظر اجتماع خواند و اظهار داشت: رسانه‌ها وجدان بیداری اجتماع و حافظان ارزش‌های والای انسانی هستند که به عنوان دروازه آگاهی بشری، رسالت توسعه اخلاقی جامعه را به دوش می‌کشند.

وی افزود: اکنون ما در قلب یک انقلاب بزرگ رسانه ای هستیم که بر این اساس نقش و کارکرد رسانه دچار تحولی شگرف شده است. تنها جامعه ای می تواند پویا باشد که رسانه های پویا داشته باشد. اگر رسانه پایبند اخلاق رسانه و جامعه مسلح به سواد رسانه باشد، آنگاه تمام ارکان و نهادهای اجتماعی می توانند در پناه این دو عنصر در راه توسعه و تعالی گام بردارند.

خسروتاج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی و همه شهیدان اصحاب رسانه، از این آفرینندگان آگاهی به بزرگی یاد کرد و افزود: من قدردان تلاش‌های بی شائبه خبرنگاران به ویژه در حوزه تجارت خارجی کشورمان هستم زیرا ایشان با نگاه مطلع و هوشمندانه همیشه یاور حفظ مسیر صحیح در برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های تجاری بوده و با نقد خود فرصت بازنگری و تصحیح را ایجاد می کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رسانه-چشم-بینای-اجتماع-است.bos