شماره: 282831 تاریخ : 1396/05/22-09:47:50

رتبه هشتم بانک های برتر شبکه های اجتماعی از آن بانک گردشگری

بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکه های اجتماعی میان بانک ها و موسسات اعتباری کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط موسسه معتبر «بانکتاک» و وب سایت «بنکر» که فعالیت بانک های ایرانی در شبکه های اجتماعی را پایش کرده و هر سه ماه یک بار گزارشی در این زمینه ارائه می دهند، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک گردشگری با رشد قابل توجه در تعداد فالوئرها و تنوع و به روز بودن محتوایی توانسته اند جایگاهی مناسب در میان رسانه های اجتماعی بانک های کشور به دست آورند. 

این گزارش حاکی است در این بررسی، صفحات رسمی بانک ها و مؤسسات مالی در تلگرام و اینستاگرام، دو رسانه اجتماعی که در ایران بیشتر مورد اقبال عمومی بوده اند مدنظر قرار گرفته اند و ملاک هایی چون تعداد فالوئرها، کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست در ماه به عنوان 6 شاخص اصلی سنجیده شده اند. 
شایان ذکر است، برای رتبه بندی بانکها از دو تکنیک رتبه بندی «تاپسیس» و «همسانی» یا «مشابهت» استفاده شد که هردو نتایج مشابهی داشتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/رتبه-هشتم-بانک-های-برتر-شبکه-های-اجتماعی-از-ان-بانک-گردشگری.bos