شماره: 376607 تاریخ : 1397/06/24-10:24:05

راه اندازی صندوق پستی 195

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی صندوق پستی 195 برای دریافت شکایات کتبی مردم از حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: این امکان برای دریافت شکایات مکتوب از سراسر کشور پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ولی‌اله مرادی مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات از فراهم شدن امکان اعلام شکایت در حوزه ICT در قالب صندوق پستی 195 خبر داد و گفت: همزمان با راه‌اندازی سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی (195) مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی به منظور ایجاد دسترسی بیشتر و شرایط آسان تر برای ثبت و پیگیری شکایتهای مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق پستی 195 در شبکه پست جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این امکان برای دریافت شکایات مکتوب از سراسر کشور پیش‌بینی شده، عنوان کرد: از این پس تمامی مشترکان سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات می‌توانند شکایت خود را با درج موضوع شکایت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور یا ارائه‌کننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهایی از طریق صندوق پستی 195 به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کنند.
مرادی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای بررسی، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ارسالی در سریع‌ترین زمان انجام شده است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/راه-اندازی-صندوق-پستی-195.bos