شماره: 311306 تاریخ : 1396/09/26-09:58:24

راه اندازی سامانه رسیدگی شکایات مشتریان در موسسه اعتباری توسعه

موسسه اعتباری توسعه بمنظور شفاف سازی و کسب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع اقدام به راه اندازی سامانه شکایات در پرتال موسسه نموده است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه، از اینرو مشتریان ارجمند می توانند منبعد انتقادات و پیشنهادات خود را از عملکرد شعب و همچنین ادارات مرکزی در سامانه شکایات مشتریان ثبت و با دریافت کد پیگیری نتیجه را پیگیری نمایند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/راه-اندازی-سامانه-رسیدگی-شکایات-مشتریان-در-موسسه-اعتباری-توسعه.bos