شماره: 376003 تاریخ : 1397/06/15-02:47:34

صادقی فر در آیین افتتاح دومین جشنواره تفریحی، رفاهی و ورزشی کارگران در انزلی :

راه اندازی حدود 300 مجموعه تفریحی ورزشی کارگری در سراسر کشور

ابراهیم صادقی فر از راه اندازی حدود 300 مجموعه تفریحی ورزشی در سراسر کشور به زودی خبر داد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی وزارت تعاون، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون ، امروزپنج شنبه چهاردهم شهریور در آیین افتتاح دومین جشنواره تفریحی، رفاهی و ورزشی کارگران با حضور کارگران و خانواده ای آنان گفت :  هدف های بهداشتی ، تندرستی، پرورشی ، اخلاقی ، روانی و اجتماعی از جمله اهدافی هستند که از ورزش و تفریحات سالم مطالبه می شود.

وی تصریح کرد : ورزش و تفریحات سالم، امری خواستنی است و در گستره تاریخ ودر همه فرهنگها و ملل،این مهم همواره مورد توجه بوده و همه بر  اهمیت آن  آگاهند .
معاون فرهنگی ، اجتماعی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی اشاره کرد : در زندگی ماشینی امروز و شرایط پر استرس کاری، کارآمدترین ابزار برای تلطیف سختی کار و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه ورزش است  وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی برای   احداث مکان های ورزشی وفضایی برای   تفریحات سالم کارگری اقدامات مهمی داشته است .
  صادقی فر در بخش دیگر این برنامه پیام سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به این جشنواره را نیزقرائت کرد .
گفتنی است انوشیروان محسنی بندپی در این پیام ضمن تبیین اهمیت تفریحات سالم و ورزش در سلامت جسمی و روحی افراد جامعه، بر لزوم ترویج ورزش همگانی در بین احاد جامعه کار و تلاش بویژه زنان شاغل تاکید است .
شایان ذکر است دومین جشنواره تفریحی و ورزشی کارگران به مدت 3 روز از 14لغایت 16 شهریورماه در مجموعه تفریحی ورزشی کارگران سنگاچین انزلی درحال برگزاری است .

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/راه-اندازی-حدود-300-مجموعه-تفریحی-ورزشی-کارگری-در-سراسر-کشور.bos