شماره: 451418 تاریخ : 1397/12/22-12:25:08

دیدار مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران با روسای کانون عالی انجمن های صنفی کارگری ایران

رئیس و اعضای انجمنهای صنفی کارگران ایران در جلسه ای با مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران رسیدگی به مسائل کارگری را پیگیری کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، داریوش صالح پور مدیر کل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران در این دیدار گفت: وصول حق بیمه ها همراه با سایر منابع درآمدی سازمان در حفظ و تداوم بقاء سازمان نه تنها نقش مهم و اساسی دارد بلکه به مدد رونق در بخشهای اقتصادی می توان خدمات بهتر و موثرتری به جامعه بیمه شدگان ارائه کرد.

 

وی با بیان اینکه ارکان پایداری سازمان تامین اجتماعی که بین النسلی است مشارکت بیمه شدگان از جمله کارگران و کارفرمایان است، تصریح کرد : مدیران و همکاران اداره کل شهرستانهای استان تهران خود را موظف به خدمتگذاری و مکلف به احترام به این اقشار زحمت کش می دانند و از هیچگونه تلاشی برای خدمت رسانی کوتاهی نخواهند کرد.

 

صالح پور اظهار داشت: تعامل چند سویه بین انجمن های صنفی و تشکلهای کارگری و تامین اجتماعی در استان می تواند تمامی مشکلات را به حداقل رساند. چنانچه مشکلاتی در این سطوح دیده شد انتقال داده شود تا نسبت به پیگیری و رفع آن اقدام کنیم. 

در ادامه فتح الهی رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه در کارگاه های دارای معافیت سهم مربوط به دولت پرداخت نگردیده و فشار سنگینی را به این سازمان تحمیل کرده است، گفت: مصارف این سازمان به شدت افزایش یافته است.

وی افزود: اتحادیه پیشکسوتان و انجمن های کارگری ایران آمادگی لازم برای هرگونه همکاری جهت بهبود خدمات و تقویت سازمان تامین اجتماعی را دارند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دیدار-مدیرکل-تامین-اجتماعی-شهرستانهای-استان-تهران-با-روسای-کانون-عالی-انجمن-های-صنفی-کارگری-ایران.bos