شماره: 494349 تاریخ : 1398/09/07-04:38:14

دیدار مدیرعامل و هیأت عامل با کارکنان و شبکه فروش شعبه سقز

محمد حیدری، مدیرعامل و هیأت عامل شرکت روز چهارشنبه 29 آبان ماه 1398 در بازدیدی از شعبه سقز با شبکه فروش نیز دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، مدیرعامل و هیأت همراه؛ علیرضا حجتی معاون مدیرعامل در توسعه بازار و شبکه، عباس اسلامی معاون مدیرعامل در بیمه های عمر و سرمایه گذاری و مجید رافع معاون مدیرعامل در امور مالی و اداری مورخ 29 آبان ماه سال جاری از شعبه سقز بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا یعقوب اکابر رئیس شعبه سقز، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیأت همراه، به ارائه گزارشی از عملکرد شعبه در 8 ماهه سال پرداخت.

در ادامه، جلسه پرسش و پاسخ با حضور شبکه فروش و پرسنل در فضای بسیار صمیمی برگزار شد و همکاران و نمایندگان پیشنهادها، دیدگاه ها و درخواست های خود را در جهت اهداف شرکت مطرح نمودند و مدیرعامل نیز رهنمومدهای لازم را ارائه دادند. سپس حیدری، مدیرعامل شرکت ضمن تشریح سیاست ها و برنامه های آتی شرکت، در راستای اهداف و ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار دو روزه از شعبه سقز، اولین مرکز تخصصی بیمه های زندگی در شهرستان بانه با نمایندگی 1448 توسط مدیرعامل افتتاح شد. و در ادامه نیز مراسمی با حضور 600 نفر از بیمه گذاران برگزار گردید که طی این مراسم از تعدادی از بیمه گذاران با اهدا جوائز نقدی و غیر نقدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دیدار-مدیرعامل-و-هیات-عامل-با-کارکنان-و-شبکه-فروش-شعبه-سقز.bos