شماره: 189257 تاریخ : 1395/02/18-12:32:03

دیدار مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی با منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی با منتخب مردم شهرهای اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , منتخب مردم شهرهای اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در این دیدار از خدمات و تلاشهای دکتر نوربخش؛ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه این سازمان در استان مرکزی در تجهیز مراکز درمانی تحت پوشش و ارائه خدمات مناسب به مراجعین تقدیر کرد.

سید مهدی مقدسی گفت: در رابطه با مسائل مربوط به بهداشت و درمان و بویژه حوزه تأمین اجتماعی که با قشر وسیع جمعیت تحت پوشش سر و کار دارد، آمادگی همکاری و همفکری داریم و معتقد به تشکیل اتاق های تخصصی فکر در استان با مدیران و کارشناسان در حوزه های تخصصی هستیم و استفاده از خرد جمعی را در مسیر تصمیم گیریها و برنامه های آتی بسیار مؤثر می دانیم.
وی افزود: در زمان برگزاری انتخابات،  مردم به وظیفه خود و شرکت پرشور در انتخابات عمل کردند و از این پس وظیفه منتخبین ملت در مجلس شورای اسلامی است تا به رسالت خود و همچنین به مطالبات مردم رسیدگی کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استانی نیز در این دیدار به تشریح و تبیین برنامه های این سازمان پرداخت و گفت: سازمان تأمین اجتماعی در سطح شهر اراک با داشتن یک بیمارستان164 تختخوابی، یک پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی و 2 مرکز درمانگاهی به صورت  رایگان خدمات درمانی در رشته های مختلف تخصصی و پاراکلینیکی را به بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان ارائه می کند.

دکتر بابک عدلی افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) اراک با داشتن خدمات مطلوب تخصصی، تشخیصی و تصویربرداری مجهز، علاوه بر بیمه شدگان استان مرکزی به مراجعین از استانهای همجوار نیز خدمات ارائه می کند و با داشتن فضای فیزیکی مناسب و ارتقاء هتلینگ بیمارستانی در صدد جلب رضایت بیماران است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دیدار-مدیردرمان-تامین-اجتماعی-استان-مرکزی-با-منتخب-مردم-اراک،-کمیجان-و-خنداب-در-مجلس-شورای-اسلامی.bos