شماره: 421090 تاریخ : 1397/08/20-10:53:04

دومین نشست منطقه ای دفتر برنامه ریزی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در شهرکرد برگزار شد

به منظور بررسی عملکرد حوزه برنامه ریزی امور استانها و طرح مسائل و مشکلات ادارات کل استانهای چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، لرستان، خوزستان، غرب تهران و کهکیلویه و بویراحمد دومین نشست منطقه ای دفتر برنامه ریزی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی به میزبانی اداره کل چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این نشست حسین جودکی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی امور استانها با اشاره به احیای مجدد دفتر برنامه ریزی گفت: در سال های اخیر و با همت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی این دفتر برای برنامه ریزی امور استانها احیا شده است و پس از تجهیز زیر ساختها در این دفتر، فرآیندها و برنامه های راهبردی و عملیاتی جهت دستیابی به اهداف در استانها را به طور جدی دنبال می کند.

جودکی با تاکید بر ارزیابی برنامه های تدوین شده افزود: سازمان تامین اجتماعی برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت را تعریف کرده است که این دفتر باید نقش برنامه های عملیاتی را برای اجرا  پررنگ نماید.
وی به دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات در سازمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ارائه خدمات الکترونیکی سرلوحه برنامه های سازمان برای صرفه جویی در هزینه ها و ارائه خدمات با کیفیت به مخاطبان قرار گرفته است.
غلامرضا محمدی، مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: در این استان 153 هزار بیمه شده اصلی، 37 هزار نفر پرونده مستمری بگیر و مجموعا 475 هزار نفر تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
وی با اشاره به رشد مصارف در این استان اضافه کرد: در سال 1396 حدوداً  700 میلیارد تومان صرف تعهدات بیمه ای و درمانی شد که 410 میلیارد تومان در بخش بیمه ای وقریب به  300 میلیارد تومان در بخش درمان هزینه شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: اداره کل تامین اجتماعی در سالهای 95 و 96 برنامه های عملیاتی را  به صورت 100 درصد محقق نمود و  ارزیابی ها نشان می دهد برنامه های عملیاتی سال 1397 نیز به خوبی در حال انجام هستند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دومین-نشست-منطقه-ای-دفتر-برنامه-ریزی-امور-استانهای-سازمان-تامین-اجتماعی-در-شهرکرد-برگزار-شد.bos