شماره: 449624 تاریخ : 1397/12/04-12:54:14

دعوت از شهروندان به رعایت ایمنی تاسیسات برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در خصوص جلوگیری از هر گونه برق گرفتگی دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق تبریز آماده است برای حفظ جان شهروندان مشاوره، راهنمایی و آگاهی رسانی را به صاحبان اماکن عمومی، مراکز رفاهی و ... ارائه دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی توانیر، عادل کاظمی در خصوص لزوم آگاه سازی و اطلاع رسانی کلیه افراد با خطرات برق گرفتگی اظهار داشت: با توجه به خطرات و احتمال بروز حوادث برق گرفتگی و پیشگیری از وقوع هر نوع حادثه برای شهروندان لزوم آگاه سازی در اولویت کاری این شرکت قرار گرفته است.

همچنین وی ادامه داد: مردم و شهروندان عزیز ممکن است تماس های نزدیک با دریچه های چراغ های روشنایی معابر، تابلوهای برق، جعبه فیوزها، کابل ها و سیم های لخت و بدون روپوش داشته باشند، که خطرات جدی برق گرفتگی را به همراه خواهد داشت.

کاظمی اظهار داشت: هرگونه دستکاری در تاسیسات برقی از جمله دریچه پایه های روشنایی معابر و تابلوها جهت نصب چراغ های تزئینی و ... ممنوع است و مسئولین مجتمع های مسکونی نیز می بایست ایمنی تجهیزات برق را در داخل اماکن خود تامین نمایند.

مدیر عامل برق تبریز در خصوص ایمن سازی محیط شهری گفت: شرکت توزیع نیروی تبریز در تلاش است سیم و کابل بدون روپوش در محیط شهر و در دسترس مردم عزیز قرار نگیرد و اقدامات پیشگیرانه جهت ایمن سازی شبکه برق به صورت مستمر در حال انجام است.

وی خاطر نشان شد: دریچه کلیه پایه های روشنایی معابر در بلوار ها و جاده ها، اماکن عمومی و مراکز رفاهی بایستی به شکل ایمن  نگهداری شده و دریچه ها حتما بسته باشند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دعوت-از-شهروندان-به-رعایت-ایمنی-تاسیسات-برق.bos