شماره: 315826 تاریخ : 1396/12/02-12:01:52

دستور نهاوندیان به استاندار کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی رئیس جمهور در نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه نیمی از مسافران هواپیمای سقوط کرده مسیر تهران- یاسوج از فعالان اقتصادی بودند از وی خواست به مشکلات آنها رسیدگی کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون اقتصادی رئیس جمهوری در نامه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه نزدیک به نیمی از جانباختگان عزیز در این سانحه، فعالان و مدیران اقتصادی بوده اند خواستار شد نسبت به شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تحت مدیریت این عزیزان در بخش خصوصی و عمومی اقدام شود. 

متن نامه و دستور دکتر محمد نهاوندیان به استاندار کهگیلویه و بویر احمد به این شرح است:

بسمه تعالی 
جناب آقای احمدی 
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد 
جان باختن شماری از هم میهنان در سانحه هوایی پرواز یاسوج همه مردم ایران را اندوهگین کرد. نزدیک به نیمی از این عزیزان، فعالان اقتصادی و مدیران و کارشناسانی بودند که در مسیر تلاش برای شکوفایی و آبادانی استان و خدمت به مردم مومن و صبور آن سامان به جوار رحمت حق شتافتند. 
لازم است ضمن ابلاغ تسلیت و توجه ویژه به خانواده های داغدار، نسبت به شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تحت مدیریت این عزیزان ـ در بخش های خصوصی و عمومی ـ نیز اقدام فوری شود و پیشنهادهای لازم جهت اقدام توسط دستگاه های ذیربط ارائه گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دستور-نهاوندیان-به-استاندار-کهگیلویه-و-بویراحمد.bos