شماره: 315876 تاریخ : 1396/12/02-10:15:44

دسترسی به هزاران فرصت شغلی و حرفه‌ای در اولین نمایشگاه کار ایران

اولین نمایشگاه کار ایران به پشتوانه هشت دوره نمایشگاه کار شریف برگزار میگردد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نمایشگاه کار و کارگاه­ های تخصصی آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه­ های حرفه­ ای شرکت کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط حرفه ­ای جدید می­کند. این نمایشگاه با توجه به احاطه­ ای که بر پروسه جستجوی تمامی نوع موقعیت­ های شغلی اعم از مشاغل تخصصی، خدمات کاریابی، توسعه حرفه ­ای، برنامه­ های آموزشی، آموزش­های حرفه­ ای، مشاغل آزاد و خدمات کارآفرینی ارائه می­ نماید، می ­تواند به یک رویداد برجسته در زمینه ارتباط کارجو و کارفرما تبدیل شود.

شرکت در این نمایشگاه تنها یک جستجوی حرفه و شغل نیست، بلکه این فعالیت می ­تواند ارتقای نگرش شما به حرفه آینده ­تان کمک کند.

ممکن است تنها به دلیل حس کنجکاوی­تان تصمیم به بازدید از این نمایشگاه بگیرید، اما باید اطمینان داشته باشید که شرکت در این رویداد می­تواند به آشنایی بیشتر شما با پتانسیل­ های کاری آینده ­تان و ارتقای مهارت­ های ارتباطی در یافتن کار کمک شایانی نماید.

 

لزوم برگزاری

در دنیای امروز سرعت پیشرفت در زمینه‌های مختلف، مفهوم زمان را پشت سر گذاشته و روش‌های سنتی انجام کارها در کسری از زمان جای خود را به روش‌هایی نو و خلاق می‌دهند، قرار گرفتن در مسیر پیشرفت و هم‌گام شدن با جامعه‌ی جهانی گریز‌ناپذیر است.

امروزه کشورهای توسعه‌یافته بر ارتباط مستقیم کار‌جو و کار‌فرما، دانشگاه‌ها و بنگاه‌های کسب‌و‌کار تمرکز کرده و سعی در ایجاد ارتباط دوسویه بین این عوامل دارند. این کشورها با تکیه بر ساز‌و‌کارهای خلاق، ذهن کارجویان و موسسات آموزش عالی را به شیوه‌ای که منعکس‌کننده‌ی نیاز محیط‌های کسب‌و‌کار است، پرورش داده و همواره آنان را تشنه‌ی یادگیری نگاه می‌دارند.

رفع عواملی که مانع اشتغال کارجویان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم کارفرمایان و کارجویان از سوی دیگر، مجموعه‌ای برخاسته از دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا با برگزاری «نمایشگاه کار» فضای مناسبی را برای کارجویان و کارفرمایان فراهم کرده و با پاسخ‌گویی به این نیاز مهم، در رشد و پویایی بازار کار و جامعه‌ی جوان کشور نقش داشته باشد.

 

شرکت های حاضر در نمایشگاه کار ایران

در این دوره از نمایشگاه کار ایران شرکت های آسان پرداخت ، ایرانسل ، اسنپ ، همراه اول ، مبین نت ، داتین ، بیمه سامان ، خدمات انفورماتیک ، تپ سی ، همکاران سیستم و ده ها شرکت و استارت آپ دیگر شرکت می کنند که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آنها استخدام نماید، و نمایشگاه کار براساس خط مشی خود شرایط لازم برای این فرآیند برای متقاضیان را ایجاد می­ نماید.

 

زمان برگزاری

نمایشگاه کار ایران در محل مجتمع نمایشگاهی شهر بوستان گفتگو از تاریخ 3 الی 5 اسفندماه 1396 برگزار میگردد و بازدید برای عموم مردم رایگان است.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دسترسی-به-هزاران-فرصت-شغلی-و-حرفه‌ای-در-اولین-نمایشگاه-کار-ایران.bos