شماره: 354547 تاریخ : 1397/05/27-11:08:25

مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان:

دریافت مالیات براساس عدالت از اولویتهای امورمالیاتی است

مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: ازمهمترین اولویتهای اداره کل امور مالیاتی استان دریافت مالیات بر اساس عدالت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، امرا،مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی،این اداره کل حمایت از بخش تولید را در اولویت کاری خود قرار داده است .

وی با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که چرخه تولید و اشتغال به حرکت درآید، از کارکنان امور مالیاتی خواست با تلاش و کوشش مضاعف نسبت به سال گذشته با دقت و جدیت در وصول به موقع و عادلانه درآمدهای مالیاتی در راستای تحقق درآمدهای پیش بینی شده و جلوگیری از اثرات سوء ناعدالتی مالیاتی درجامعه ، درآمدهای مالیاتی استان را در راستای اهداف و برنامه های سازمان محقق نمایند تا شاهد اقتصادی شفاف و درآمدهای پایدارتری برای کشورمان باشیم .
در ادامه این دیدار مرتضوی،مدیر کل امور اقتصادی و دارایی سیستان و بلوچستان نیز تکریم ارباب رجوع را به رغم حجم بالای کار و حساسیت توسط کارکنان امور مالیاتی شایان تقدیر خواند و افزود: تحقق در آمدهای مالیاتی باعث رشد و رونق چرخه اقتصاد و تولید و افزایش رفاه اجتماعی برای شهروندان در جامعه می شود. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دریافت-مالیات-براساس-عدالت-از-اولویتهای-امورمالیاتی-است.bos