شماره: 314896 تاریخ : 1396/11/14-07:30:02

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی خبر داد:

دریافت خدمات غیرحضوری از طریق اپلیکیشن "تامین اجتماعی من"

مدیر کل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی گفت: در راستای رویکرد این سازمان در ارائه خدمات غیرحضوری به جمعیت تحت پوشش و به دنبال راه اندازی سامانه مبتنی بر USSD، (کد دستوری#142*)، درحال حاضر اپلیکیشن تلفن همراه سرویس گرای این سازمان با نام «تأمین اجتماعی من» توسعه یافت و بر روی مارکت کافه بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.sso.mobile/?l=fa در دسترس مخاطبان این سازمان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی معیری اظهار داشت: نسخه 1,0.2 این اپلیکیشن، تحت اندروید و با معماری سرویس گرا منتشر شده است.

وی افزود: این اپلیکیشن شامل سرویس های اسعلام و نمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، استعلام بخش مستمری بگیران با امکان مشاهده آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها و پیمان های تحت پوشش است.
معیری ادامه داد: نمایش اطلاعات مکان محور مراکز خدمات بیمه ای و درمانی،امکان جستجوی اطلاعات مراکز ارائه خدمات بیمه ای و درمانی در نقشه، پرسش و پاسخ های متداول حوزه بیمه ای (FAQ)، ارائه پویای اخبار و اطلاع رسانی های سازمان تامین اجتماعی به تفکیک آخرین خبر و پربیننده ترین و همچنین امکان دسترسی به فرم های سازمانی و راهنمای مراکز (ستادی) با امکان جستجو نیز، از دیگر سرویس های این اپلیکیشن است.
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تهیه نسخه IOS اپلیکیشن فوق در دستور کار این حوزه قرار دارد و به زودی در مارکت های مربوطه منتشر می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دریافت-خدمات-غیرحضوری-از-طریق-اپلیکیشن-تامین-اجتماعی-من.bos