شماره: 489244 تاریخ : 1398/05/17-05:49:41

مدیرعامل بورس تهران مطرح کرد:

درخشش بازار سرمایه با لیگ ستارگان بورس در تمام کشور

روز جهارشنبه 16 مرداد98، دکتر علی صحرائی، مدیرعامل بورس تهران به همراه معاونان و مدیران ارشد بورس، از سومین لیگ ستارگان بورس واقع در دانشگاه الزهرا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر علی صحرائی، مدیرعامل بورس تهران طی بازدید از شرکت کنندگان در سومین لیگ ستارگان بورس تهران در جریان تحولات این مسابقه قرار گرفت و طی گفت وگو  با دانشجویان و شرکت کنندگان از پیشنهادهای آنها آگاه شد.

صحرائی هدف اصلی برگزاری این مسابقات را آموزش و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری دانست و افزود: همانطور که در این بازدید شاهدیم شرکت کنندگان در این مسابقات نمایندگان جوان از دانشگاه های مختلف اقصی نقاط کشور  و 4 کشور خارجی هستند و می توانند صدای بازار سرمایه را به حوزه های خود رسانده و جامعه دانشگاهی را بیش از پیش با بازار سرمایه آشنا کنند.

ویدر ادامه به رقابت پذیری این مسابقات اشاره اظهار کرد: استقرار و حضور همه عزیزان شرکت کننده در یک محیط، هیجان و حس رقابت ایجاد کرده است. همچنین سبب شده شرکت کنندگان از نزدیک آثار اجرای مقررات در بازار سرمایه را لمس و تجربه کنند.

سخنگوی بورس تهران در پایان تلاش های صورت پذیرفته در برگزاری لیگ ستارگان بورس را موفق ارزیابی کرد و افزود: هدف از برگزاری این لیگ افزایش دانش مالی و گسترش و شمولیت آن بوده است که با موفقیت اثر خود را بر جای گذاشته و قابل تقدیر است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/درخشش-بازار-سرمایه-با-لیگ-ستارگان-بورس-در-تمام-کشور.bos