شماره: 280709 تاریخ : 1396/03/28-02:40:47

درباره مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی بیشتر بدانیم

مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه رازی ، این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.

این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.


خدمات تماس مشتریان:

      -   پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها

      -   ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها

      -  ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای

      -   اطلاع رسانی خدمات جدید

      -   رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب

      -   دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط

      -   جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان

      -   رفع مشکلات و آموزش مشتریان

      -   اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید


مشتریان محترم می توانند با شماره گیری 81942-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/درباره-مرکز-ارتباط-با-مشتریان-بیمه-رازی-بیشتر-بدانیم.bos