شماره: 377021 تاریخ : 1397/06/31-12:27:50

مدیرکل امورمالیاتی قزوین:

درآمدهای مالیاتی، سدی در برابر تحریمهای دشمنان است

مدیرکل امورمالیاتی قزوین گفت: امروز نقش و ج سازمان امور مالیاتی در تامین درآمد ها و هزینه های جاری کشور قابل توجه است و این درآمدها سدی در برابر تحریمهای اقتصادی دشمنان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط  عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، پورامیدی، مدیرکل امورمالیاتی قزوین، در سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان حراست منطقه 2 سازمان امورمالیاتی کشور که در شهر قزوین برگزارشد، گفت: در شرایط حاضر بالغ بر 90 درصد از درآمد های استان به درآمدهای مالیاتی اختصاص دارد و این موضوع وظیفه ما را بسیار سنگین تر نموده است .

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اضافه کرد: در شرایط کنونی باید با همدلی تلاش نماییم چه در محیط کار برای همکاران و چه در فضای بیرونی برای مودیان، شرایطی مورد اعتماد و تعاملی ایجاد کنیم تا اهداف و سیاست های سازمان محقق گردد. 
وی با تاکید بر اینکه کار نظام مالیاتی کاری سخت و پر مسئولیت است گفت: مودیان ما مردم فرهنگ مداری هستند و در شرایط گوناگون و صحنه های مختلف به میدان عمل آمده اند و با تشریک مساعی توانسته ایم به اهداف نظام مالیاتی دست یابیم.
پورامیدی تاکید کرد: داشتن روحیه و تفکر ملی یک فضای همدلی، یکپارچه و وحدت می خواهد و در شرایط کنونی که کشور با موج تازه ای از تهدیدها و تحریم های اقتصادی همراه شده است مهمترین راهکار برای تامین مالی پایدار کشور ، درآمدهای مالیاتی است و باید تلاش کنیم تا بهترین نقش آفرینی را در اقتصاد کشور رقم بزنیم و انشالله بتوانیم سربازی خوب درحوزه اقتصادی کشور باشیم. 
مدیرکل امور مالیاتی قزوین ضمن قدردانی از زحمات دستگاههای نظارتی استانی و سازمان متبوع، خاطرنشان کرد: دستگاههای نظارتی در تامین اطمینان و اعتماد مودیان و ایجاد فضایی امن برای انجام وظایف کارکنان نقش غیر قابل انکاری دارند و امید داریم در سایه تلاش، کمک و یاری همه دستگاه ها کشوری آباد و سرافراز داشته باشیم .
در ادامه این جلسه اکبری، معاون امور اقتصادی اطلاعات استان قزوین، نیز ضمن تشریح فضای عمومی کشور، بر رعایت عدالت و رفع تبعیض مالیاتی تاکید کرد و اظهار داشت: در وصول مالیات با رعایت انصاف و عدالت موجبات رضایت مودیان فراهم خواهد شد و آگاه سازی اصناف و بازاریان در ایجاد فضای مطلوب، جهت تحقق اهداف نظام مالیاتی ضروری است. 
وی با تاکید بر جلب رضایت مودیان عنوان کرد: حوزه حراست سازمانها باید جایگاه امانت داری و امین بودن خود را بین مجموعه حفظ کند. 
معاون امور اقتصادی اطلاعات استان قزوین با تاکید بر اهمیت هم افزایی و تعامل میان دستگاه ها اظهارداشت: استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها در امور مالیاتی یکی از نقاط اصلی و کلیدی است که قطعا با ارتباط و تعاملی که بین مدیران استانی وجود دارد بسیاری از مسائل و مشکلات وصول مالیات تسهیل خواهد شد. 
در ادامه این گردهمایی کارگاه های تخصصی و آموزشی حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی ، حفاظت فناوری اطلاعات و حفاظت اسناد برگزار شد .
شایان ذکر است این گردهمایی یکروزه با حضور مسئولان ستادی سازمان امور مالیاتی کشور، مدیران و کارشناسان ادارات کل امور مالیاتی استان‌های گیلان، گلستان، مازندران ، البرز و قزوین، برگزار شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/درامدهای-مالیاتی-سدی-در-برابر-تحریمهای-دشمنان-است.bos