شماره: 349832 تاریخ : 1397/03/07-12:25:14

برای نخستین بار در منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران صورت پذیرفت

در سرویس قرار گرفتن هم زمان دو واحد الکتروموتوری تأسیسات شهید محمدی

با همت و تلاش بی وقفه کارکنان عملیات تأسیسات، نیروهای تعمیرات اساسی برق منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران و همچنین تأسیسات شهید محمدی، برای نخستین بار دو واحد الکترموتوری تأسیسات اشاره شده بصورت همزمان در مدار سرویس قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، پیمان خضرایی، با اعلام خبر فوق، افزود: با توجه به اینکه بانک خازنی واحد C به دلیل اشکال فنی به مدت طولانی از سرویس خارج بود، به منظور رفع عیب و راه اندازی مجدد از شرکت های متعددی از جمله شرکت مجری طرح جهت راه اندازی بانک خازنی دعوت بعمل آمد که هیچکدام به دلیل عدم توانایی فنی و یا مطالبه مبالغ بسیار بالا نتوانستند در خصوص راه اندازی آن اقدامی کنند. 

وی در ادامه افزود: از این رو با تلاش شبانه روزی یک ماهه همکاران منطقه یک، با حداقل هزینه و با خرید فیوزهای آسیب دیده، بانک خازنی در مدار سرویس قرار گرفت و صرفه جویی بسیار بالایی را برای منطقه به همراه داشت. 
خضرایی گفت: پس از تعویض بیرینگ های آسیب دیده و تهیه و نصب سنسور بمنظور جلوگیری از بروز حادثه، الکتروموتور واحد D در مدار سرویس قرار گرفت و برای نخستین بار دو واحد الکتروموتوری تأسیسات شهید محمدی بصورت همزمان به جهت جلوگیری از فلرینگ و سوزانده شدن گاز در مدار سرویس قرار گرفت . 
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کارکنان تأسیسات شهید محمدی و تعمیرات اساسی برق گفت: انشاءالله بتوانیم با برنامه ریزی بهتر در شکوفایی اقتصاد کشورمان هر چه بیشتر کوشا باشیم .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/در-سرویس-قرار-گرفتن-هم-زمان-دو-واحد-الکتروموتوری-تاسیسات-شهید-محمدی.bos