شماره: 211912 تاریخ : 1395/04/21-02:59:52

در جذب مشتری باید هنرمندانه عمل کرد

هم اندیشی مدیران ، کارشناسان و رؤسای شعب استان گلستان با حضور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ جواد فهیمی پور در این هم اندیشی با توجه به فرآیند کاهش نرخ سود در نظام بانکی گفت: کاهش نرخ سپرده های بانکی و مهار تورم  باعث شده مشتریان نسبت به نگهداری وجوه در حساب های قرض الحسنه تمایل بیشتری داشته باشند .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود : اعطاء تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد از ویژگی های موسسه کوثر نسبت به سایر بانکها و موسسات اعتباری است به همین جهت کارکنان با افزایش مهارت ها ی بانکی ،آگاهی، ممارست در انجام کار ، دقت و پیگیری مستمر و تمرکز و توجه به آموزه های دینی ، مشتریان را از سنت پسندیده  قرض الحسنه آگاه ساخته و آنان را به این سمت سوق دهند.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت : افزایش سهم حساب های قرض الحسنه رابطه ای مستقیم با سود و زیان داشته و  تاثیر بسزایی در کاهش بهای تمام شده دارد لذا در جهت جذب منابع قرض الحسنه تلاش کنید .

جواد فهیمی پور با اشاره به اینکه امروزه اولویت بازاریابی به سمت حفظ مشتری بوده و مهمترین عامل حفظ مشتری کارمندان هستند ، تصریح کرد : در جذب مشتری باید با هنر برخورد کرد ، آنگونه رفتار کرد که مشتری می پسندد ، در موسسه اعتباری کوثر مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار هستند .

وی با تاکید  بر به روز بودن کارکنان موسسه در زمینه علوم بانکی اظهار داشت : کارکنان با هنر خود که آمیخته ای از مهارت ، تجربه ، شادابی و انرژی جوانی است در بازار رقابتی فعلی گوی سبقت را از سایر رقبا بربایند . با تمام توان خود در جهت دستیابی به اهداف عالیه کوثر گام بردارند و یقین بدانند که آینده از آن ماست.

قربان غریب مدیر شعب استان گلستان  در ابتدای این هم اندیشی ضمن ارائه گزارش عملکرد گفت : اقدامات مناسبی در زمینه بازاریابی و جذب مشتری انجام می شود که ان شاءالله به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/در-جذب-مشتری-باید-هنرمندانه-عمل-کرد.bos