شماره: 316784 تاریخ : 1396/12/18-04:25:21

دایر شدن پرواز نوروزی رشت - ارمنستان

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت : نخستین پرواز رشت - ایروان پایتخت ارمنستان به مناسبت عید نوروز راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، غلامرضا کریم آقایی افزود: اولین پرواز رشت به ایروان به شماره 730NGT  توسط شرکت هواپیمایی ارمنستان روز یکشنبه 29 اسفند ساعت 8 و35 دقیقه،از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می شود.

وی، از آمادگی فرودگاه سردار جنگل رشت برای پذیرش پروازهای فوق العاده نوروزی خبر داد و افزود: پرواز رشت به ایروان در روزهای 5 و 11 فروردین نیز در ساعت 9 و 35 دقیقه، این فرودگاه را به مقصد ایروان ترک خواهد کرد.

وی همچنین افزود: با اضافه شدن مسیر رشت به ایروان تعداد 96 سورتی پرواز داخلی و چهار سورتی پرواز خارجی در هفته از فرودگاه سردارجنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد،اصفهان، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، نجف اشرف و ایروان انجام می‌شود.

کریم آقایی، همچنین از افزایش پروازهای داخلی و خارجی در ایام نوروز از فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت ، سال 1348 در زمینی به مساحت 220 هکتار ساخته شده و از نظر امکانات و تجهیزات در ردیف فرودگاه های برتر کشور است؛ این فرودگاه تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی ، حدود 15 کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دایر-شدن-پرواز-نوروزی-رشت-ارمنستان.bos