شماره: 493694 تاریخ : 1398/08/26-03:58:43

عضو هیات مدیره بانک

دانش روز، انضباط کاری و مشتری مداری، سه رأس هرم فعالیتهای بانک قرض الحسنه مهر ایران

سلیمان توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در سفری یک روزه به استان قم، از واحدهای ستادی مستقر در ساختمان مدیریت و نیز تعدادی از شعب بازدید و بر استفاده از تمامی ظرفیتها جهت دستیابی به اهداف ابلاغی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این بازدیدها عملکرد شعب استان از حیث رشد منابع قرض الحسنه جاری و پس انداز، میزان مصارف و تعداد تسهیلات پرداختی و نیز حجم مطالبات و معوقات بررسی و در خصوص راهکارهای کسب سهم مناسب از نقدینگی موجود در بازار پولی استان بویژه در ماه های منتهی به پایان سال، رهنمودهای لازم به همکاران ارائه شد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، سه مقوله تجهیز پرسنل به دانش روز، داشتن انضباط کاری و رعایت دقیق مقررات و نیز مشتری مداری را سرفصل تمامی فعالیت های بانک عنوان کرد و با توصیه همکاران به اهتمام بیشتر در زمینه گسترش بانکداری مجازی و معرفی خدمات متنوع الکترونیکی، اظهارامیدواری نمود تا با برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر هوشمندانه، پیشتازی و سکانداری بانک قرض الحسنه مهر ایران در عرصه بانکداری اسلامی و جهان اسلام، روز به روز استحکام و توسعه بیشتری یابد.

شایان ذکر است در این سفر یک روزه، وکیل، رییس اداره کل حوزه مدیریت و طبلشی، رییس اداره کل پشتیبانی بانک، عضو هیئت مدیره را همراهی نمودند و طی آن علاوه بر دوایر ستادی، از شعب فلکه جهاد، شهید باهنر، میدان امام خمینی (ره)، انقلاب، امامزاده ابراهیم، میدان نبوت و توحید استان بازدید بعمل آمد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/دانش-روز-انضباط-کاری-و-مشتری-مداری-سه-راس-هرم-فعالیتهای-بانک-قرض-الحسنه-مهر-ایران.bos