شماره: 452965 تاریخ : 1398/01/25-04:07:07

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران خبر داد:

خسارت 1000 واحد قالیبافی در سیلاب اخیر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به خسارت 110 میلیارد تومانی سیلاب به بخش صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در سیلاب اخیر 1000 واحد قالیبافی استان مازندران دچار خسارت شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد محمدپور با اعلام این خبر گفت:30 واحد صنعتی، دو هزار واحد صنفی، پنج واحد معدنی، هزار واحد قالیبافی و تاسیسات 6 شهرک صنعتی استان متحمل خسارت ناشی از سیل اخیر شدند.

وی افزود: ارسال ده‌ها تن کمک‌های فوریت‌دار نظیر آب معدنی، نان و مواد غذایی، توزیع گسترده اقلام تنظیم بازاری نظیر گوشت قرمز، مرغ، شکر، ارسال محموله‌های مصالح ساختمانی گوشه ای از اقدامات انجام شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران عنوان کرد: در این مدت با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات، معادن محورهای اصلی و فرعی که دچار خسارت شده بازگشایی و برای لایروبی و خروج آب از معابر و مناطق روستایی استفاده شده است.
محمدپور با اشاره به اعزام تیم‌های رایگان خدماتی جهت تعمیرات لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده، تصریح کرد: در کنار کمک به مردم سیل‌زده مازندران چندین محموله مواد غذایی و مصالح ساختمانی هم به استان گلستان و یک کامیون حاوی 30 هزار عدد کیسه جهت استفاده در دیواره‌های مهار سیل به استان خوزستان ارسال شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خسارت-1000-واحد-قالیبافی-در-سیلاب-اخیر.bos