شماره: 351144 تاریخ : 1397/04/02-12:54:51

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان:

خدمت رسانی بیشتر به مردم با تعامل بیشتر بین شرکت های ملی نفت و گاز ایران

هماهنگی مطلوب میان زنجیره تولید گاز در شرکت های ملی نفت و گاز ایران بستر لازم جهت تأمین انرژی مورد نیاز کشور را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان در جلسه مشترک کارشناسی و راهبردی عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز پارسیان که با حضور مدیر منطقه عملیاتی پارسیان به نمایندگی از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی و جمعی از روسا و کارشناسان شرکت ها به منظور تبادل نظر و اتخاذ راهکارهای لازم جهت عملیات تعمیرات اساسی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق افزود: شرکت پالایشگاه گاز پارسیان و شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی در این زمینه از جمله شرکت های پیشرو هستند که دراین زمینه تعامل بسیار مناسبی میان تأسیسات بالادست و پایین دست برقرار شده است.

فرشید ابدالی تصریح کرد: هر اندازه ما بتوانیم در انجام این کار یعنی تعامل، موفق باشیم در واقع خدمت رسانی به مردم را تسهیل کرده ایم و اراده شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی نفت ایران بر این باور استوار است.
وی اظهار داشت: امیدواریم با انجام عملیات تعمیرات اساسی در بازه زمانی تعیین شده با رعایت بالاترین سطح استانداردها و الزامات ایمنی، وظیفه خود را در مقابل مردم و کشور به خوبی ایفا کنیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خدمت-رسانی-بیشتر-به-مردم-با-تعامل-بیشتر-بین-شرکت-های-ملی-نفت-و-گاز-ایران.bos