شماره: 376030 تاریخ : 1397/06/16-04:52:40

خدمت جدید پست به ناشرین و اصحاب جراید

با هدف پاسخگویی به نیاز ناشرین، اصحاب جراید و مطبوعات، فرآیندهای اجرایی و عملیاتی سرویس عادی با توزیع گواهی شده، با استفاده از ظرفیت سامانه های الکترونیکی شبکه طراحی و آماده بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل، با اشاره به توجه ویژه این شرکت در راستای برآورده ساختن نیازهای جدید مشتریان حوزه های فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات پستی با نرخ مخفف به این حوزه، به بیان اقدامات اجرایی صورت گرفته در این خصوص پرداخت.

احمدی با اشاره به شرایط حاکم بر مطبوعات و افزایش هزینه های این حوزه به خصوص هزینه های توزیع، به بیان اقداماتی از قبیل تخصصی نمودن و ایجاد گروه های تخصصی مشتریان کتب، نشریات و مجلات و ارائه سرویس با قابلیت اطمینان و کیفیت مطلوب از طریق پست پرداخت و آن را راهکاری برای بهره وری بیشتر در این حوزه دانست.

وی در تشریح نحوه بهره مندی اصحاب جراید و مطبوعات از این بستر ارزان و امن، با اشاره به اجرای آزمایشی این سرویس در استان تهران، انعقاد قرارداد با متقاضیان از طریق مراجعه به مناطق پستی تهران و اختصاص بستر الکترونیکی مطبوعات را لازمه اجرای سرویس یاد شده عنوان کرد.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل افزود: بمنظور سهولت و تسریع در امور، یک پنل مدیریتی به اداره کل مطبوعات داخله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داده شده که نسبت به تایید متقاضی بصورت الکترونیکی اقدام و پس از آن، نشریه مربوط می تواند نسبت به ثبت مشترکین و متقاضیان دریافت محصولات خود اقدام نماید.

احمدی اخذ کد رهگیری الکترونیکی از سیستم و تسهیل در فرآیند آماده سازی این مرسولات را از مزایای دیگر سرویس مذکور برشمرد و گفت: ادارات کل پست استانها نیز می توانند از طریق اداره کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست نسبت به اجرای این سرویس در استان خود اقدام نمایند .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خدمت-جدید-پست-به-ناشرین-و-اصحاب-جراید.bos