خدمات نوین بانکی موجب افزایش سهم ثامن از بازار میشود
سرپرست مناطق آزاد تجاری صنعتی گفت: خدمات نوین بانکی ازجمله عوامل مهم در ایجاد مزیت رقابتی برای بانکها و مؤسسات برای جذب مشتریان و رضایتمندی آنها است.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،روح اله انصاری یکتا تصریح کرد: با توسعه صنعت انفورماتیک،تغییرات عمدهای در شکل پول و سیستمهای انتقال منابع در عرصه بانکداری ایجادشده که ارائه خدمات متنوع بر بستر IT را بهعنوان یک مزیت رقابتی برای بقای بانکها و مؤسسات به موضوعی ضروری بدل کرده است.
وی افزود:بانکداری نوین به معنای یکپارچهسازی بهینه کلیهی فعالیتهای یک بانک از طریق بهکارگیری فناوری نوین است که امکان در اختیار گذاشتن کلیه خدمات موردنیاز مشتریان را فراهم میکند.
انصاری یکتا با اشاره به راهکارهای افزایش سهم موسسه در بازار، افزود:رقبا با تغییر مداوم خدمات خود و چگونگی عرضهی آن به مشتریان،پیوسته در حال تغییر بازار هستند و با این راهکار درصدند تا سهم بازار خود را افزایش دهند ازاینرو کارآمدی مؤسسات مالی درگرو جلب اعتماد مشتریان است.
وی نحوه پاسخگویی به مشتریان،امکانات فیزیکی بانک و تنوع در خدمات،را از شاخصهای داخلی مؤثر در خدمات نوین بانکی بهمنظور دستیابی به سطوح بالاتری از رضایتمندی مشتریان عنوان کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد:توجه به تواناییهای بانکهای رقیب در پیادهسازی خدمات نوین،یافتن نقاط ضعف رقبا و استفاده از فرصتهای توسعهای بهمنزلهی مزیت رقابتی و عرضهی سریعتر خدمات نوین بانکی نسبت به رقبا،از عوامل مؤثر بر خدمات بانکداری نوین هستند.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خدمات-نوین-بانکی-موجب-افزایش-سهم-ثامن-از-بازار-میشود.bos