شماره: 452062 تاریخ : 1398/01/07-04:50:45

خدمات رسانی مترو به تماشاگران مسابقه فوتبال دربی 89 در نوروز98

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تبریک سال جدید به شهروندان گرامی؛ از سرویس دهی خط 5 به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال در روز شنبه 10 فروردین ماه 98 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، همزمان با برگزاری مسابقه بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی، سرویس دهی در خط 5 متروی تهران تا جابجایی کامل مسافران از ایستگاه ورزشگاه آزادی ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر خط 5 مترو حد فاصل ایستگاه های تهران(صادقیه) - گلشهر  و بالعکس تا ساعت 22:30 دقیقه سرویس دهی دارد اما با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال در ساعت 16:00 شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران تا پایان مسابقه و بازگشت کامل مسافران سرویس دهی در این خط ادامه دارد. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان و تماشاگران در صورت ازدحام جمعیت، قطار فوق العاده نیز اعزام خواهد شد.
گفتنی است تماشاگران مسابقه فوتبال با انتخاب مترو به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی، برای رسیدن به ورزشگاه آزادی و بازگشت به مقاصد اولیه خود می توانند سفری ایمن، سریع و پاک را تجربه کنند.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/خدمات-رسانی-مترو-به-تماشاگران-مسابقه-فوتبال-دربی-89-در-نوروز98.bos