شماره: 466473 تاریخ : 1398/03/28-04:38:57

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

حمایت از ساخت شناور از اولویت های بندر چابهار است/ نباید بگذاریم تولید شناور از استان خارج شود

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ساخت شناور که موجب اشتغال زایی و توزیع متوازن جمعیت در سواحل استان سیستان و بلوچستان می شود از اولویت های بندر چابهار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی در بازدید از کارگاه های لنج سازی شهرستان کنارک، افزود: باید مشکلات تولیدکننده های لنج سازی منطقه چابهار بررسی شود تا این صنعت که موجب تولید اشتغال و توزیع متوازن جمعیت در سواحل استان می باشد بتواند به حیات خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه شکل گیری رقابت در استان سیستان و بلوچستان ، موجب کاهش قیمت خواهد شد، عنوان کرد: ما نباید بگذاریم تولید شناور از استان خارج شود و بایستی برنامه ریزی در جهت حمایت از این صنعت باشد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در خصوص بررسی مجوزهای صیادی بیان داشت: ساختارها، الزامات و استانداردهای لازم برای ساخت شناور باید با دقت توسط تولیدکنندگان رعایت شود.
خاطرنشان می شود در این بازدید مشکلات اکثر تولیدکننده های شناور در محل کارگاه های تولید بررسی و دستور تسهیل و تسریع در فرآیندها صادر شد.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حمایت-از-ساخت-شناور-از-اولویت-های-بندر-چابهار-است-نباید-بگذاریم-تولید-شناور-از-استان-خارج-شود.bos