شماره: 327158 تاریخ : 1397/01/05-02:21:47

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی تأکید کرد:

حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های اداره کل

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: از تمام اختیارات قانونی خود برای حمایت از تولید و اشتغال در استان بهره می‌بریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یعقوب مزرعه لی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی اظهار داشت: سیاست نظام مالیاتی به عنوان جزئی از مجموعه کلان اقتصادی کشور، قرار گرفتن در کنار تولید و صیانت از آن است. 

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال، سرلوحه سیاست‌های نظام مالیاتی در تمامی سطوح است، افزود: طی چند سال گذشته حتی یک مورد هم اقدام اجرایی برای واحدهای تولیدی استان که بازدارنده تولید باشد انجام نداده‌ایم و این در حالی است که در بسیاری از موارد، قانون این اجازه را به ما داده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: واحدهای تولیدی برای افزایش سوددهی خود باید به دنبال راهکارهایی چون کاهش قیمت تمام شده، افزایش بهره‌وری، مدیریت تخصصی، ارتقای کیفیت محصول برای صادرات و تنوع محصول باشند .
وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی در حکم سربازان اقتصادی نظام هستند، افزود: اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری به عنوان یک مدل پیشرفته اقتصادی، دارای شاخص‌هایی از قبیل تولید و اشتغال از یک سو و موضوع درآمد پایدار و قابل‌اتکا از سوی دیگر است. 
مزرعه لی اضافه کرد: مشکلات ناشی از تحریم‌ها همچون وصول درآمدهای حاصل از فروش نفت و دیگر مشکلاتی که دشمنان برای نظام به وجود می‌آورند، بیش از گذشته، اهمیت درآمدهای قابل‌اتکایی چون درآمدهای مالیاتی را به‌ویژه در مدل اقتصاد مقاومتی، روشن می‌کند .
مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی در ادامه ضمن تأکید بر اینکه برای تأمین مالیات به‌هیچ‌وجه دنبال فشار بر روی منابع موجود نیستیم، اظهار داشت: فرصت‌ها و شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا بدون فشار آمدن به تولید و مودیان موجود، مالیات حقه دولت نیز وصول شود .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حمایت-از-تولید-و-اشتغال-از-اولویت-های-اداره-کل.bos