شماره: 433529 تاریخ : 1397/09/25-10:30:44

مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان:

حمایت از تولید از اهداف مهم نظام مالیاتی است

مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: بهبود فضای کسب و کار وحمایت از تولید از اهداف مهم سازمان امور مالیاتی کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران ،امراء،مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در جلسه شورای معاونین و روسای امور با تأکید بر ضرورت ایجاد بهبود فضای کسب و کار در استان اظهار داشت: با افزایش رونق کسب و کار ، اقتصاد استان شکوفا خواهد شد و با تکیه بریک اقتصاد پایدار و شکوفا مردم می توانند با رغبت بیشتری مالیات پرداخت کنند.

وی افزود: با هدفمندسازی مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی، بهبود فضای کسب و کار و رونق سرمایه‌گذاری و تولیدو البته گسترش عدالت مالیاتی می توانیم فرهنگ پرداخت به موقع مالیات را که یکی از عوامل اساسی رشد و توسعه اقتصادی، ایجاد عدالت اجتماعی و به تبع آن رونق و آبادانی در کشور است را نهادینه کنیم.
امرا تصریح کرد: باید از فرار مالیاتی و سوء استفاده از کارت های بازرگانی جلوگیری شود و فضا را برای انجام این کارها ببندیم و این مهم با همکاری کلیه کارکنان و با بهره گیری از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، امکان پذیر است.
مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:با پرداخت مالیات، دولت بهتر می تواند خدمات خود را ارائه دهد و در حقیقت وصول کامل مالیات، گام مهمی در راستای تحقق سیاستهای اقتصادی دولت و تحقق اقتصاد مقاومتی است. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حمایت-از-تولید-از-اهداف-مهم-نظام-مالیاتی-است.bos