شماره: 464969 تاریخ : 1398/02/30-03:43:58

مدیر دفتر حسابرسی و کنترل داخلی بیمه دانا اعلام کرد:

حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، مهم‌ترین هدف طرح مهر دانا

مدیر دفتر حسابرسی و کنترل داخلی بیمه دانا، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه را، مهم‌ترین هدف طرح مهر دانا عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، محمد رضا خسروی در جمع مدیران بیمه دانا، طرح مهر دانا را طرحی خلاقانه و موفق در صنعت بیمه برشمرد که اثرات آن به تدریج در جامعه نمایان خواهد شد.

وی گفت: طرح مهر دانا در زمینه ورودی نقدینگی عملکرد بسیار موفقی داشته که با درنظرگرفتن شرایط موجود اقتصادی کشور اهمیت و نقش طرح موصوف دوچندان می‌شود ولازم است فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و از نقدینگی مزبور درجهت افزایش سرمایه‌گذاری، ترمیم بازدهی سرمایه‌گذاری و سودآوری شرکت استفاده کرد.

وی، تلاش گروهی همکاران برای بهره‌مندی کامل از این پروژه را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به چهار محور اساسی در طرح مهردانا گفت: اولین محور، بحث وظایف اخلاقی و اجتماعی صنعت بیمه است که حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه رسالت اصلی آن به شمار می‌رود که به بهترین نحو ممکن در مهردانا انجام شده و می‌شود.

خسروی، افزایش ضریب نفوذ در صنعت بیمه، تامین نقدینگی، وصول مطالبات و سودآوری را از سایر محورهای مهم طرح مهر دانا دانست و افزود: اولویت هر نهاد اقتصادی، سودآوری است و طرح مهر دانا با این چهار محور، یک پروژه مهم و اساسی در صنعت بیمه به شمار می‌رود.

مدیر دفتر حسابرسی و کنترل داخلی بیمه دانا، ضرورت تبلیغات گسترده در سطح استان‌ها ، ترغیب شبکه فروش، آموزش و نیز افزایش ساعت کاری عرضه طرح مهردانا را ضروری خواند و خواستار افزایش تعامل شعب و مدیریت‌ها در این خصوص شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حمایت-از-اقشار-اسیب‌پذیر-جامعه-مهم‌ترین-هدف-طرح-مهر-دانا.bos