شماره: 351815 تاریخ : 1397/04/13-08:03:16

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک تاکید کرد:

حفظ واحدهای تولیدی اولویت وزارت صنعت است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایرانگفت: این سازمان حفظ واحدهای تولیدی موجود کشور را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، صادق نجفی در بازدید از زیر ساخت های شهرک های صنعتی استان کردستان اظهار داشت: واحدهای تولیدی که توانسته اند در کنار همه مشکلات اقتصادی، تولید خود را حفظ و به فعالیت شان ادامه دهند با استفاده از راهکارهای مختلف حمایت می شوند.

وی افزود: واحدهای تولیدی راکد نیز از محل پرداخت تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش حمایت می شوند تا فعالیت های خود را از سر بگیرند و به ظرفیت اشتغال و تولید کشور اضافه شوند.

نجفی تاکید کرد: مهمترین علت تمرکز وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از این واحدها، اتمام طرح های نیمه تمام بجای شروع دوباره برخی طرح های مشابه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: جوانان کار آفرینی که ایده های نوآورانه و فن آورانه در واحدهای تولیدی خود ارائه می دهند نیز از سوی صندوق حمایت از ایده های نوآورانه حمایت می شوند و در راستای صادرات محصولات آنها نیز کمک خواهد شد.

استاندار کردستان نیز در این حاشیه این بازدید توسعه شهرک های صنعتی استان را رگ حیاتی تحقق توسعه دانست و گفت: باید تلاش شود واحدهای تولیدی مشکل دار از بحران خارج و واحدهای فعال نیز مراحل توسعه ای خود را آغاز کنند.

بهمن مرادنیا تاکید کرد: اتمام شهرک های صنعتی نیمه تمام استان در اولویت قرار گرفته و انتظار می رود دولت نیز از محل منابع ملی، اعتبارات ویژه ای برای تکمیل آنها اختصاص دهد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حفظ-واحدهای-تولیدی-اولویت-وزارت-صنعت-است.bos