شماره: 267696 تاریخ : 1395/12/15-02:53:51

حضور مدیریت شعب استان های اصفهان ،قم ،مرکزی و چهارمحال و بختیاری در مراسم روز درختکاری

مدیر استانی بانک ایران زمین و هیئت همراه با حضور در جمع مسئولین و مدیران شهری اصفهان در آیین روز درختکاری و تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا شرکت و تعدادی درخت با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر اسلامی غرس کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمد رضا سبزواری مدیر شعب استانهای قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری در این مراسم که به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیز داری در 15 اسفند ماه در گلزار شهدا اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند و عزت،افتخار،آسایش و عظمت ما در عرصه های داخلی و خارجی بدون شک مرهون ایثار و از خود گذشتگی هایی است که فرزندان این مرز و بوم در هشت سال  دفاع مقدس از خود نشان دادند. 

وی افزود:  امروز به پاسداشت رشادت های شهدای والا مقام چند نهالی را غرس می کنیم تا همانگونه که شهدا با خون خود انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند، ما هم با تلاش و جدیت و پشتکار در عرصه های مختلف ادامه دهنده راهشان باشیم. 

 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-مدیریت-شعب-استان-های-اصفهان-قم-مرکزی-و-چهارمحال-و-بختیاری-در-مراسم-روز-درختکاری.bos